Inicio » Proyectos

Ez gara bakarrik bizi, garena besteei zor diegu; ingurukoengandik, izan gizartea, izan natura, onura izugarriak lortzen ditugu. Eurak gabe ezin dugu geure burua ulertu eta eraiki. Gu geu ere partaide gara eta gure jokabide eta bizi ohiturek badute eragina gure inguruan, hasi etxe eta eskolatik, lagun artean, herrian... munduan.

Eta harrigarria bada ere, natura, mundua ahula da eta gure jokabideak, metatuak, ahaltsuak. Guri dagokigu, beraz, honen kontzientzia hartzea eta ohitura eta jokabide arduratsuak barneratzea egunerokoan. Etxekoekin batera eskolan ere honetan ahaleginduko gara.

IBAIALDE

Gure errekak ezagutu, aztertu eta zaintzeko urteroko kanpainan parte hartzen dugu.

BARATZEA

Proiektu berria da, lehen urratsak egiten ari gara hurrengo ikasturteari begira. Elkarlanean, naturaren dinamikari adi eta berekin bat eginez, elikadura osasuntsuaren aldeko apustua.

ELKARBIZITZA BEHATOKIA

El Observatorio de la Convivencia es un grupo formado por madres y padres, alumnos y profesores con el objetivo de mejorar la convivencia entre todos y todas. Hace varios años que se puso en marcha y ha llevado adelante diferentes propuestas, entre otras, el diagnóstico de la situación de la convivencia en Lezo Herri Eskola, la campaña "Zero IRAIN" (Cero burlas), no a las burlas en el whatsapp, Poliki-poliki, Tipi-topa, "Gure Aztarna" (Nuestra huella), Adostokia... y mucho más.

Un trabajo que valoramos de manera muy positiva y, sobre todo, una labor realizada en equipo en un ambiente constructivo y agradable. Os animamos a participar. Quien tenga interés que se lo haga saber a la tutora/tutor. ¡¡Animaos!!

ADOSTOKIA kanpaina

POLIKI POLIKI kanpaina

EMAKUMEAREN EGUNA

Ahozko komunikazioa lantzea da proiektu honen helburua, horretarako bertsolaritzaren hainbat baliabide erabiliz. Bertsolaritzak hizkuntza normalkuntzan lagun dezake, hizkuntza haurren eta gazteen aurrean prestigiatu eta erabiltzeko motibazio pizgarri izan daitekeelako.

Hitzaren bidez egiten den jolasa eta komunikazio ekintza den aldetik, euskal kulturaren adierazgarri arrakastatsua izan da eta oraindik, garaian garaiko hizkuntza eskakizunetara moldatzen jakin duelako.

Gainera, bertsogintzak ahozko adierazpidea hobetzea, komunikazio estrategia eraginkorrak baliaraztea, hizkuntza aldetiko sormena bultzatzea, jendaurrean egoteko eta hitz egiteko oztopoak gainditzea, ideiak ordenatzen laguntzea eta komunikatzaile onak hezteko beste zenbait ekarpen interesgarri ekar dakizkioke eskolari.

Beraz, bada, bertsolaritza gure Hezkuntza Proiektuan jasotako helburuak bermatzeko tresna ezin hobea dugu.

GU ERE BERTSOTAN PROGRAMA  ETA FUNTZIONAMENDUA

Bertsozale Elkartea: http://www.bertsozale.com

Nuestra biblioteca pretende ser un valioso recurso integrado en la dinámica escolar. Un lugar de encuentro cultural y creativo que apoya el proceso de enseñanza-aprendizaje promoviendo:

• La afición por la lectura como fuente de placer y de adquisición de nuevos conocimientos.
  • El gusto por la escritura creativa.
  • El buen uso de las fuentes de información.

Para ello gestiona y facilita el uso de un fondo documental atractivo constantemente actualizado; regularmente realiza actividades con los diferentes grupos de E. Primaria y E. Infantil; También organiza actividades extraordinarias como la semana del libro, visita de autores...

Además la biblioteca oferta una alternativa atractiva en el tiempo de recreo o en el periodo extraescolar del mediodía

lanean