Actividades para vacaciones en Pasai Donibane y Lezo

Abenduak 23

Arratsaldez Donibaneko Ludotekan  jolasak, tailerrak eta Gabonetako apaingarriak eta “Potxin eta Patxin” pailazoek “ Oihan koloretsua” eskainiko dute.

Abenduak 24

Hator_hator_irudia_tx– 12:00 “Hator hator Kantatzera” Lezoko Euskal Herria plazatik abiatu eta plazan amaituko da (edo Saldisen euria eginez gero). Amaieran Murixkakoen dantzak eta Olentzerori gutunak eta muxuak emateko aukera izango dute txikienek.

– 18:00 Donibaneko Meipitik abiatuko dira Mari Domingi eta Olentzero

– 18:30 Lezoko San Pedro auzotik Olentzero etorriko da.

Abenduak 25

– 12:00: Lezoko Altamiratik abiatuko da Olentzero, eta plazan opariak banatuko ditu.

Abenduak 26

-16:30 “Hamburgesa zaparrada” filma Lezoko Gezala Auditoriumean, eta jarraian haur jolasak Lezo Herri Eskolako patioan.

-Arratsaldez Donibaneko Ludotekan  jolasak, tailerrak eta Txoborro magoa.

Abenduak 27

-11:00 Lezoko Saldize plazatik abiatuta mendi buelta Xoxolurran barrena, Irrien lagunak antolatuta.

– Arratsaldez Donibaneko Ludotekan  jolasak, tailerrak eta txokolate jana.

Abenduak 29

-11:00 Sukaldaritza tailerra eta bazkaria Lezoko Ikastolako jangelan, Irrien lagunak antolatuta.

-16:30 “Hiru Mosketariak” filma Lezoko Gezala Auditoriumean, eta jarraian haur jolasak Lezo Herri Eskolako patioan.

Urtarrilak 2

-16:30 “Monster House” filma Lezoko Gezala Auditoriumean, eta jarraian haur jolasak Lezo Herri Eskolako patioan.

Urtarrilak 4

-16:30 “Dr. Dolittle 3” filma Lezoko Gezala Auditoriumean, eta jarraian haur jolasak Lezo Herri Eskolako patioan.

Urtarrilak 5

– 12:00 Pirritx, Porrotx eta Marimotsen “Bizipoza” emanaldia Lezoko Bekoerrota kiroldegian (Sarrerak 5€)

-18:00 Donibaneko Meipitik Errege kabalgata

– 19:00 Errege kabalgata Lezoko Lopenetik abiatuta.