2019-06-21

Amaitu dira klaseak, agurtu ditugu irakasle eta lagunak. Oporrak ditugu aurrez aurre.

Zer egin? Galdera zabal bezain erakargarria:

Jolastu, libururen bat irakurri, udako koadernoren bat osatzen saiatu, hitzegin, abestu, korrika egin, argazkiak atera, deskantsatu, igeri egin, mendiak igo, kaleak jaitsi, bideak ibili, ondokoak zaindu eta haiekin gozatu…

Gozatu ezazue topera, ondo merezi duzue eta!!

2019-03-08

Actuación de carnavales del alumnado, profesorado y familias de Lezo Herri Eskola e Institutua.

2019-03-06
Eskolako emakumeek (M-n greba egingo dute.

El 8 de Marzo la mayoría de mujeres (maestras, cuidadoras de comedor, cocineras, cuidadoras de autobús…) de Lezo Herri Eskola harán huelga. Por ello, el próximo viernes 8 de marzo no habrá clases. Así mismo no habrá servicio de goiz txoko, autobus ni comedor.

2018-10-23

EH TXO! GEHIEGI HITZ EGITEN DUK/N?

Hi txiki, gazte… gaur eskolan euskaraz aritu al haiz hire lagunekin? Eta jolas orduan zenbat lagun aditu dituk/n gaurkoan euskaraz hitz eginez?

Iritsi duk gure ikastetxean hizkuntza-ohiturak aldatzeko garaia, motel! Iritsi dun gure estalpeko zorua orbel gorriz eta laranjaz betetzeko sasoia, neska! Nora begira hago? Noren zain? Iritsi dela EUSKARALDIA Lezora ere, demontre!

Atera ezak/n beraz, armairutik kamiseta gorria edo laranja. Hik hauta: kolorea eta konpromisoa! Baina hautatutakoaren baitan fin joka ezak/n.

Ahobizi izatea erabakitzen baduk/n, euskaraz hitz egingo diek/n eskolako kide denei.

Belarriprest nahiago baduk/n berriz, euskaraz primeran ulertzen du(n)anez, hirekin euskaraz aritzeko esango diek/n kamiseta gorrikoei.

Ez dun/k hain lan zaila ezta? Jarrera kontua baino ez; benetako borondatea eta ahalegin pittin bat behar, gure eskolan euskararen egoera aldatu ahal izateko.

Iaz ikasle talde batek Hizkuntza-Proiektuari honako ekarpen hau egin zioan/nan: “irakasle, guraso eta ikasle denek zerbait egiten badugu, agian denon artean zerbait hobetu dezakegu!”.

– Aita, ama… zuek zer diozue?

EUSKARALDIA LEZON DANTZA EUSKARALDIA EITBn

Izen ematea hemen: https://euskaraldia.eus/

2018-10-16

En el apartado http://www.lezoherrieskola.eus/es/multimedia/ tenéis los nuevos programas de radio del curso.

2018-05-25

En el apartado de Multimedia hemos subido el vídeo sobre la creación del graffiti por parte del alumnado de Lezo Herri Eskola y el equipo de trabajo de Judas Arrieta.

Lezo Herri Eskola
telefonoa943514804