2019-03-08

Actuación de carnavales del alumnado, profesorado y familias de Lezo Herri Eskola e Institutua.

2019-03-06
Eskolako emakumeek (M-n greba egingo dute.

El 8 de Marzo la mayoría de mujeres (maestras, cuidadoras de comedor, cocineras, cuidadoras de autobús…) de Lezo Herri Eskola harán huelga. Por ello, el próximo viernes 8 de marzo no habrá clases. Así mismo no habrá servicio de goiz txoko, autobus ni comedor.

2018-10-23

EH TXO! GEHIEGI HITZ EGITEN DUK/N?

Hi txiki, gazte… gaur eskolan euskaraz aritu al haiz hire lagunekin? Eta jolas orduan zenbat lagun aditu dituk/n gaurkoan euskaraz hitz eginez?

Iritsi duk gure ikastetxean hizkuntza-ohiturak aldatzeko garaia, motel! Iritsi dun gure estalpeko zorua orbel gorriz eta laranjaz betetzeko sasoia, neska! Nora begira hago? Noren zain? Iritsi dela EUSKARALDIA Lezora ere, demontre!

Atera ezak/n beraz, armairutik kamiseta gorria edo laranja. Hik hauta: kolorea eta konpromisoa! Baina hautatutakoaren baitan fin joka ezak/n.

Ahobizi izatea erabakitzen baduk/n, euskaraz hitz egingo diek/n eskolako kide denei.

Belarriprest nahiago baduk/n berriz, euskaraz primeran ulertzen du(n)anez, hirekin euskaraz aritzeko esango diek/n kamiseta gorrikoei.

Ez dun/k hain lan zaila ezta? Jarrera kontua baino ez; benetako borondatea eta ahalegin pittin bat behar, gure eskolan euskararen egoera aldatu ahal izateko.

Iaz ikasle talde batek Hizkuntza-Proiektuari honako ekarpen hau egin zioan/nan: “irakasle, guraso eta ikasle denek zerbait egiten badugu, agian denon artean zerbait hobetu dezakegu!”.

– Aita, ama… zuek zer diozue?

EUSKARALDIA LEZON DANTZA EUSKARALDIA EITBn

Izen ematea hemen: https://euskaraldia.eus/

2018-10-16

En el apartado http://www.lezoherrieskola.eus/es/multimedia/ tenéis los nuevos programas de radio del curso.

2018-05-25

En el apartado de Multimedia hemos subido el vídeo sobre la creación del graffiti por parte del alumnado de Lezo Herri Eskola y el equipo de trabajo de Judas Arrieta.

2018-05-07

Clic en la imagen.