2018-10-23

EH TXO! GEHIEGI HITZ EGITEN DUK/N?

Hi txiki, gazte… gaur eskolan euskaraz aritu al haiz hire lagunekin? Eta jolas orduan zenbat lagun aditu dituk/n gaurkoan euskaraz hitz eginez?

Iritsi duk gure ikastetxean hizkuntza-ohiturak aldatzeko garaia, motel! Iritsi dun gure estalpeko zorua orbel gorriz eta laranjaz betetzeko sasoia, neska! Nora begira hago? Noren zain? Iritsi dela EUSKARALDIA Lezora ere, demontre!

Atera ezak/n beraz, armairutik kamiseta gorria edo laranja. Hik hauta: kolorea eta konpromisoa! Baina hautatutakoaren baitan fin joka ezak/n.

Ahobizi izatea erabakitzen baduk/n, euskaraz hitz egingo diek/n eskolako kide denei.

Belarriprest nahiago baduk/n berriz, euskaraz primeran ulertzen du(n)anez, hirekin euskaraz aritzeko esango diek/n kamiseta gorrikoei.

Ez dun/k hain lan zaila ezta? Jarrera kontua baino ez; benetako borondatea eta ahalegin pittin bat behar, gure eskolan euskararen egoera aldatu ahal izateko.

Iaz ikasle talde batek Hizkuntza-Proiektuari honako ekarpen hau egin zioan/nan: “irakasle, guraso eta ikasle denek zerbait egiten badugu, agian denon artean zerbait hobetu dezakegu!”.

– Aita, ama… zuek zer diozue?

EUSKARALDIA LEZON DANTZA EUSKARALDIA EITBn

Izen ematea hemen: https://euskaraldia.eus/

2018-10-16

http://www.lezoherrieskola.eus/es/multimedia/ atalean ikasturteko emanaldiak entzungai dituzue.

2018-05-25

Multimedia atalean ikusgai duzu asteburuan eskolako ikasleek Judas Arrieta eta bere kideekin eskolako aterpean sorturiko graffitia.

Gozatu!!

2018-05-07

EGIN KLIK IRUDIAN.

2018-04-27

Pasa zaitez ZABARRE irratitik eta eskolako neska mutilen pasadizotaz goza ezazu!!!

ZABARRE IRRATIA

2018-04-16

Lezo Herri Eskolan Liburuaren Astea apirilaren 23tik 27ra ospatuko dugu.

Goizetik liburutan murgilduta: (Ikastetxe osoa)

Maisu –maistrak kontu- kontari: Haur Hezkuntza, 1.zikloa eta 2. zikloa
Etxekoak kontu-kontari: Haur Hezkuntza, 1.zikloa eta 3. maila

Idazle baten bisita:  3. Maila
Liburuaz hizketan: 3. Zikloa

Irakurketaz gozatzeko eta etxean irakurzaletasuna sustatzeko iradokizunak hemen.

Lezo Herri Eskola
telefonoa943514804